• יו"ר: פרופ' יורם נבו
  • מזכירת האיגוד: ד"ר איילת הלוי
  • גזבר האיגוד: פרופ' אלי שחר
  • חבר ועד: ד"ר עדי ארן
  • חברת ועד: ד"ר אנדראה ניסנקורן
  • חברת ועד: פרופ' אביבה פתאל
חדשות

כנס מקצועי שני של חטיבת רפואת הילדים ב"בני ציון" יתקיים בשבוע הבא

בכנס ירצו שורת רופאים בכירים על נושאים שונים בתחום רפואת ילדים; לדברי בית החולים, מטרת הכנס היא לחזק את הקשר המקצועי-רפואי והאנושי בין המומחים בבית החולים, לבין רופאים וחולים בקהילה

המרכז הרפואי בני ציון. צילום: טניה ידוב

מומחים מחטיבת רפואת הילדים במרכז הרפואי "בני ציון" בחיפה ירצו ביום ד' הבא (28 בספטמבר 2016) במסגרת הכנס המקצועי השנתי השני שמקיימת החטיבה. מטרת הכנס היא לחזק את הקשר המקצועי-רפואי והאנושי בין המומחים בבית החולים, לבין רופאים וחולים בקהילה.

הכנס, אותו מארגנים ד"ר ליאת גלנטר יניב, ד"ר יעקב גניזי ופרופסור יצחק סרוגו, מוקדש למגוון נושאים ברפואת ילדים ומתבגרים. בין השאר ירצה בו מנהל מחלקת ילדים והמעבדה למיקרוביולוגיה קלינית, פרופסור סרוגו, על מחלות מין בקרב מתבגרים; מנהל אגף נשים ויולדות, ד"ר שלומי שגיא, יסביר בכנס על חשיבות החיסון ל-HPV; מנהל המחלקה הכירורגית לילדים, פרופסור איגור סוחוטניק, ירצה על ניתוח במקרה של דלקת בתוספתן; סגן מנהל מחלקת ילדים והמומחה לנוירולוגיה ד"ר גניזי ירצה על כאבי ראש בילדים; מנהלת מרפאת המתבגרים ד"ר נגה כרם תרצה על הרשתות החברתיות, המתבגרים והרופאים; מנהלת השירות האמבולטורי לקרדיולוגיה ילדים, ד"ר גלנטר-יניב, תסביר מתי להפנות לקרדיולוג לפני טיפול בריטלין.

כן ירצו בכנס: מנהלת המחלקה לרפואה דחופה (מיון) ילדים, ד"ר אירנה ציסטיאקוב, על הפעולות שיש לבצע כשקיים חשד להתעללות; מנהל המרפאה לאימונולוגיה ילדים, פרופ' אהרון קסל, על אלרגיה למזון; מנהלת מרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים, ד"ר אלינה גרמן, על מיתוסים בנושאי גדילה והתפתחות; הדיאטנית הקלינית דלית שלזינגר על טבעונות; מנהל הפגייה, פרופסור דוד בדר, על תופעת הפגות במאה ה-21; רופא בכיר במחלקת ילדים ד"ר עודד גלזר, ירצה בנושא "מי מנצח - אנחנו או oxyuris?" ורופא הקהילה ד"ר יוסי רימר ירצה בנושא "ד"ר google ואני".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "בני ציון",  כנס,  הרצאות,  יחסי רופא חולה
תגובות
10.11.2016, 17:15

שאו ברכה! דר׳ לביא קליין