• יו"ר: פרופ' יורם נבו
  • מזכירת האיגוד: ד"ר איילת הלוי
  • גזבר האיגוד: פרופ' אלי שחר
  • חבר ועד: ד"ר עדי ארן
  • חברת ועד: ד"ר אנדראה ניסנקורן
  • חברת ועד: פרופ' אביבה פתאל
מצגות וכנסים

כנס הקמה של החברה להפרעת קשב

רופאים מומחים מכל התחומים העוסקים בהפרעת קשב מתאחדים לגוף חדש אשר יקדם את תחום העיסוק בהפרעת קשב I יום ד' 25/11/15 מלון קראון פלאזה, עזריאלי

הפרעת קשב וריכוז (צילום: אילוסטרציה)
הפרעת קשב וריכוז (צילום: אילוסטרציה)

עמיתים יקרים, ביוני 2015 אישרה ההסתדרות הרפואית את הקמתה של החברה הישראלית להפרעת קשב. נציגי רופאים מומחים מכל התחומים העוסקים בהפרעת קשב (פסיכיאטרים, פסיכיאטרים לילדים, נוירולוגים, נוירולוגים לילדים, רופאי ילדים, רופאי משפחה) החליטו להתאחד בגוף החדש כדי לקדם ביחד את תחום העיסוק בהפרעת קשב בכל קבוצות הגיל. מטרות החברה שהוצגו להר"י הן:

1. הענקת מסגרת ארגונית ומקצועית לעוסקים בהפרעת קשב בישראל.

2. יצירת מסגרת קלינית מקצועית בתחום הפרעת קשב; פעולה לקידום הרפואה וההסברה בתחום זה בישראל ובכלל ע"י קביעת אמות מידה מקצועיות, פרסום הנחיות קליניות וריכוז השתלמויות מקצועיות, בשיתוף ובתאום עם האגף למדיניות רפואית בהר"י.

3. עידוד וקידום המחקר בתחום הפרעת קשב בישראל, בתחומי המחקר הבסיסי והקליני, ובכלל זה ריכוז כנסים מדעיים.

4. ייצוג מקצועי של תחום הפרעת קשב מול גופים סטטוטוריים, רגולטוריים ומבטחי בריאות, בתאום עם הר"י.

5. קביעת אמות מידה אתיות להתנהלות מול גורמים מסחריים, על-פי כללי האמנה של הר"י והחברות המסחריות, בתאום עם הלשכה לאתיקה של הר"י והפורום לבחינת הקשר שבין הרופאים לחברות מסחריות בהר"י.

6. קשירת קשרים עם גופים העוסקים בנושאים אלו בחו"ל וייצוג חברי החברה כלפי פנים וחוץ.

מהלך זה יקנה לחברה מעמד מקצועי וציבורי כגוף משפיע ומעצב מדיניות בריאות. הפעילות המדעית והכינוסים המשותפים יחזקו את החברים במאמץ המשותף, ויאפשרו כינוסים וקורסים ללא כפילויות אנו גאים להזמינכם לאסיפת היסוד של החברה, המהווה את הצעד הראשון להקמתה.

האסיפה תתקיים ביום ד', 25/11/2015, בקומה 11 במלון קראון פלזה סיטי טאואר שבמרכז עזריאלי (הבניין המרובע) בין השעות 19:45 – 16:30 

לפרטים נוספים והרשמה, לחץ/י כאן

נושאים קשורים:  מצגות וכנסים,  הודעות הוועד
תגובות
21.10.2015, 13:35

אני מברך על הקמת החברה הישראלית להפרעת קשב וקיום כנס היסוד.נושא שיש בו דחיפות מירבית וראוי שיועלה כבר בכנס יסוד הינו פנייה לוועדת הסל המתכנסת במועד קרוב להוספת לפחות תרופה נוספת לטיפול בADHD . ראוי למנות וועדה AD HOC שתמליץ עוד השנה . ד"ר נתן ברנד .

שלום לכם,
אודה לכם בעד תשובתכם לשאלה: האם קיימת מסגרת אקדמית בה אפשר לרכוש ידיעות וכישורים טיפוליים עבור נושא ההפרעות קשב וריכוז? בשל היותי ירושלמית אני מתעניינת בעיקר בלימודים המתקיימים בירושלים אם כי מקום לא מרוחק מדי אחר בא גם בחשבון.
אודה לכם בעד תשובתכם, באיחולי הצלחה, ד"ר הלן שיינפלד פסיכיאטרית בכירה

אנונימי/ת
25.11.2015, 17:02

קורס בסיסי של משרד הבריאות יתרחש השנה.